Bir erguvanlar vardı , pembe mi desem deli mi desem , bu ümit olmasa içimde , buralarda bir gün beklemem. necati cumalı

17 Mayıs 2012 Perşembe

dekorasyonda altın dokunuşlar

Dekorasyonda uygun dozlarda kullanılan altın tonları ortama zengin ve asil bir görüntü katıyor .  Evlerde bu tarzda bir çizgi yakalamak için ; kapı ve pencere kollarında , abajur ayaklarında , çekmece kulplarında , yatak başlarında , ayna çerçevelerinde , avizelerde , mum gibi aksesuarlarda altın tonlarına yer verebilirsiniz . Özellikle beyaz  ,  siyah  , gri ve  lila tonlarıyla uyumuna bayıldığım bu rengin kullanımıyla ilgili aşağıdaki görsellere bakmanızı tavsiye ederim .



















görseller : pinterest

39 yorum:

  1. İşte bir altın rengi ve varaklı şeylerden uzak dururum nedense..:))ama seçene sevene saygım sonsuz o ayrı..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin zevki ayrı tabii , teşekkür ederim .
      Sevgiler.

      Sil
  2. Zengin gösteriyor:))
    Reklamları dönen saraylı koleksiyonunu da beğendim ben.
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O reklamı görmedim , bu akşam dikkatli bakiyim bari.
      Mutlu akşamlar canım , sevgiler.

      Sil
  3. Ay bir resimde bir yatagin iki tarafinda altin aynalar var. Cok ama cookk guzel:)
    Siyah ve gri ile cok guzel duruyor cidden. Paylasim icin sagol canim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım , o yatak odası çok şık , ben de çok beğendim .
      Bu sene giyimde de görüyorum , bembeyaz kıyafeti altın detaylarla süslemişler , çok hoş duruyor . Bir yerde Ajda'nın koleksiyonunda gördüm sanırım .
      Mutlu akşamlar canım .

      Sil
  4. Gerçenten bazı detaylarda harika şık duruyor, her ne kadar evimde bu tarz şeyleri kullanabilecek ortamım olmasa da bakmak bile hoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın bazı detaylarda çok hoş duruyor , aşırı kullanıldığında güzellik bozulabiliyor .
      Teşekkür ederim canım , sevgiler.

      Sil
  5. Bu rengi çok seviyorum.Çok yakışıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım , tekrar hoşgeldin . Profil resmini çok beğendim , sevgiler.

      Sil
  6. Canım çok güzel hepsi üstten 14.fot çok beğendim özellikle.Ayrıca sünnet hak.yardımların için teşekkür etmek istedim.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Griyle ben de çok yakıştırıyorum bu rengi .
      Sünnetle ilgili olarak ; aklına birşey geldiğinde sorabilirsin , seve seve yardımcı olurum.
      Kolay gelsin canım , sevgiler.

      Sil
  7. Hepsi çok güzel ama o yerdeki parkelerin döşenmesine ve arkası kalp gibi sandalyeye bayıldım. Onları istiyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen istersinde ben vermez miyim ? Sandalye çok hoş gerçekten .
      Teşekkür ederim canım , sevgiler.

      Sil
  8. Azı karar çoğu kısmına kelime uyduramadım.Ben çok az kullanılmasından yanayım.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bende aynı fikirdeyim . Çok olunca tüm kibarlığı , güzelliği gidiyor .
      Mutlu akşamlar canım , sevgiler.

      Sil
  9. modern bir dekorasyonda seviyorum böyle bi dokunuşu ben arada örneklendirdiğin gibi;9

    YanıtlaSil
  10. Gorsellerde hepsi birbirine uyumlu hale getirilince guzel gorunuyor ve agar ve asil dekorasyon sevenlere hitap ediyor... ben altin tonlari cok sevmem ama bakmasi guzel oluyor yine de :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altın tonları çok abartıldığında ortaya başka bir görüntü çıkıyor zaten , sevenleri var ama bir yada iki detayda kullanılmasından yanayım .
      Mutlu akşamlar canım .

      Sil
  11. resimler bana çok güzel fikirler veriyor, emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldin , yorumun için teşekkür ederim , sevgiler.

      Sil
  12. Seçimlerin çok güzel,hakikaten "hangisini yer vereyim" düşüncesinden verdiğin emek doğrusu değmiş:) bu anlamda teşekkürler,gözlerine sağlık...İyi geceler Sevgiler

    Alttan 5 nci beğendi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah oturma odası çok zarif gerçekten canım .
      Hakikaten bunları düşündüm , çok teşekkür ederim , sevgiler.

      Sil
  13. Her şeyde değilde aynalarda kullanılmasını çok beğeniyorum,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herşeyde kullanıldığında şıklığı kalmıyor bence de , aynalarda çok hoş duruyor .
      Teşekkür ederim , sevgiler.

      Sil
  14. Zeynep'cim nasılsınnn :)) Ben sarıyı evimde çok kullanmıyorum. Fazla klasik geliyor galiba bana. Yine senin yayınladıkların çok dozunda haklısın. Bir de bütün evi böyle sarıya boğanlar var...ki hiç bana göre değil :) Çok öpüyorum seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalp kalbe karşıymış , sana yorum yazdım döndüm , senin yorumunla karşılaştım .
      Çok iyiyim canım , evet bütün evi sarıya boğanlar var o başka türlü birşey oluyor . Burda paylaştıklarım çok dozunda ve kibar , gördüğüm zaman hoşuma gidiyor ama ben de evde ağarlıklı olarak gümüş ve beyaz tonları kullanıyorum , sevgiler.

      Sil
  15. HER KARE AYRI BİR GÜZEL ZEYNEBİM.BAKTIM BAKTIM GÖZÜM KALDI.AMA OLSUN GELİR GELİR BAKARIM. HAYIRLI CUMALAR HAYIRLI HAFTA SONLARI GÜZELİM.SENİ SEVİYORUM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da hayırlı , mutlu haftasonları Vuslat'ım ben de seni seviyorum .

      Sil
  16. klasık tarzı pek sevmesemde aynalarda cok ıhtısamlı bı goruntu olusmus beğendım:)
    benım ılerde evlensem yani kesin ıkeadaki fonksıyonel mobılyalarla dolu olurdu evım sanırım:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım . Çok zevkli olacağından eminim , sevgiler.

      Sil
  17. Senin yakaladığın ayrıntılar çok güzel Zeynebim. Zaten her renk dozunda kullanıldığında, küçücük ayrıntılarda, odalara bambaşka hava veriyorlar. Çok zevkli seçimler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım . Bu rengi abatılı kullandığın zaman , Yalan Dünya 'da Orçunlar'ın evine döner . Dün akşam seyrederken iyice baktım , her taraf altın sarısı .

      Beğenmene sevindim Aslım , mutlu haftasonları diliyorum , sevgiler.

      Sil
  18. ı ıhıh bana göre diil.
    Ama mutfaklar şirin olmuş.

    Zevk işte diyen anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  19. Zeynepcim, yine cok guzel gorseller secmissin. O mutfagin arkasindaki fayansmi acaba, bana sanki camla kaplanmis duvar kagidi gibi geldi, ben bir gun denemek istiyorum bu olayi da. O gri kanepeli postlu tabureli odayi cok sevdim, coffee table daki altin rengi ucan kuslari cok begeniyorum. Siyah beyaz giris de cok chic. Yatak odalarinda da cok begendigim detaylar var, varak aynalar, yatak baslari, komodinler. Ay keske 2-3 senede bir evin bir odasini yeniden doseme gibi bir luksum olsaydi : ) Iyi haftasonlari ve 19 Mayis bayrami diliyorum canim : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutfaktaki camla kaplanmış duvar kağıdı gibi , çok parlak . Ben en çok mutfak ve yatak odalarındaki detayları , uçan kuşları beğendim . Yorumun için teşekkür ederim canım .
      Senin de bayramını kutluyorum , iyi haftasonları diliyorum , sevgiler.

      Sil
  20. bu aralar sarı takıntım var görünce başlığı hemen detayları inceledim hele siyahla sarıyı daha bir beğenir oldum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana katılıyorum , siyahla çok asil duruyor.

      Sil

Yorumlarınızı okumak beni çok mutlu ediyor . Sevgilerimle . Zeynep .
Thanks for visiting and sharing a thought with me.