Bir erguvanlar vardı , pembe mi desem deli mi desem , bu ümit olmasa içimde , buralarda bir gün beklemem. necati cumalı

9 Mayıs 2012 Çarşamba

BLOG STAR SEÇMELERİ



Sevgili dayatmalarda kayboluş  , bir Blog Star yarışması düzenlemiş . Ben kendi adıma bu yarışmanın çok eğlenceli olacağını düşünüyorum . Verdiğim adresten kendisine ulaşabilir , yarışma ve oylama hakkında bilgi alabilirsiniz . Bu sayede sevdiğiniz blogları tanıtabilir , ayrıca yeni blog arkadaşlıkları kurabilirsiniz .

Beni bu yarışmada aday gösterdikleri için Sevgili Aslı  ( Huzursuz Ruhum ) ile  Sade ve Derin ' e 
çok teşekkür ediyorum . 
O kadar çok adayım var ki ! Bu nedenle işim biraz zor gibi görünüyor . En iyisi biraz düşünmek .

Hepimiz için keyifli bir yarışma olması dileğiyle .

22 yorum:

  1. Başarılar dilerim Zeynep'cim.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım , benim adayımsın .
      Sevgiler.

      Sil
  2. BENİMDE ADAYIMSIN DİĞER SEVDİKLERİMLE BİRLİKTE İNŞALLAH ÇOK SEMPATİK BİR KOŞUŞTURMA OLUR, ZEYNEBİM. BEN YAZMADIM DAHA ÖNCE , HEM SÜPRİZ OLSUN HEM İŞTE ÖYLE BİRŞEY. ZATEN KALPLER KALPLERİ BİLİYOR.YAZMAK TEFERRUAT. SEVGİLERİMLE CANIM BOL ŞANS DİLİYORUM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende benim adayımsın Vuslat 'ım . Heyecan olsun diye yazmadım ama dediğin gibi kalpler biliyor .
      Mutlu akşamlar canım.

      Sil
  3. Başarılar diliyorum. Yarışmayı sizden duyuyorum. Hoş bu aralar çok gezinemediğim için de görmemiş olabilirim. Benim de favorimsin canım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , sen de benim . Başarılar canım .

      Sil
  4. Güzel bir dayanışma oldu bu yarışma konusu dimi Zeynebim :) Yeni arkadaşlar tanımak heyecan verici aslında. Başarılar diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben normalde bu tür etkinliklerden uzak duruyorum ama bu sefer keyifli olacağını umuyorum . Dediğin gibi yeni arkadaşlar tanıyacağız. Ben de bazı arkadaşlarımı tanıtmak istiyorum .
      Hepimize başarılar , sevgiler.

      Sil
  5. Harika başarılar dilerim canım sevgiler
    Nino

    YanıtlaSil
  6. Başarılar diliyorum canım,yakışır sana:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da başarılar canım , sevgiler.

      Sil
    2. Unutmadan benim adayımsın canım .

      Sil
  7. enteresanmış hemen gidip bir bakayın neymiş:)
    sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de katıl canım , keyifli olacağa benziyor .
      Sevgiler.

      Sil
    2. Adayım olduğunu söylemeyi unuttum canım .

      Sil
  8. hepsiiiii güzeeeel.
    birinci şahane.
    bi de o hafif leylaklı yataklı oda.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de benim gibi içinde mor tonları olanları seviyorsun .

      Sil
  9. somon rengi ve fiyonklu yastıklı fotodaki yatak odası aynı benim odam :) hepsi supermiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yatak odan çok güzelmiş , güle güle kullan .

      Sil
  10. evet sayende ben leylakçı olduğumu anladım.
    annem de sen lavantacısın diyoo bana.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birbirine çok yakın tonlar , ben ikisini ayırmıyorum .

      Sil

Yorumlarınızı okumak beni çok mutlu ediyor . Sevgilerimle . Zeynep .
Thanks for visiting and sharing a thought with me.