Bir erguvanlar vardı , pembe mi desem deli mi desem , bu ümit olmasa içimde , buralarda bir gün beklemem. necati cumalı

11 Nisan 2012 Çarşamba

nar çiçeğim

Nar çiçeği bu sene giyimde , dekorasyonda , tekstil ürünlerinde ve aksesuarlarda sıkça karşımıza çıkıyor . Benim de çok sevdiğim bu renkle ilgili beğeneceğinizi umduğum görseller hazırladım .
Bir taraftan  Candan'ın sevilen şarkısı Nar Çiçeğim ' i  dinlerken  ziyaretinizin daha keyifli olacağını ve birkaç gündür yağmur nedeniyle oluşan kasvetli havanın kısa bir süre için de olsa dağılacağını düşünüyorum .  

















görseller : harlequin , pinterest

54 yorum:

  1. Fotoğrafların hepsi de birbirinden güzel, bir de şarkı... aklıma "Günaydınım, nar çiçeğim, sevgilim..." geldi :))) sevgiler Zeynep'im :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım hatırladım o şarkıyı da , hiç aklıma gelmemişti.
      Beğenmene sevindim ,sevgiler.

      Sil
  2. OOOY CANIMSIN ÇOK HOŞ O ÇİÇEĞE BİTTİM.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım , nar çiçeği ne de güzel değil mi?
      Sevgiler.

      Sil
  3. Çok seviyorum ben bu rengi bulunduğu yeri canlandırıyor.Ekose koltuğun bulunduğu duvarın rengi ve taburelere bayıldım.Son resimde harika Zeynep'cim.İçim açıldı gene.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım , sevgilerimi yolluyorum .

      Sil
  4. AMANNN TANRIMM BUNLAR NE GÜZEL RESİMLER HEPSİ SÜPER BAYILDIM...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Duygucum , teşekkür ederim .

      Sil
  5. Nar çiçeğini kim sevmez ki...Dekorasyonda bu kadar zarif durabileceğini düşünemezdim sanıyorum bu senin zeçtiğinle alakalı ki yine zarafetinle çok şık zevkli fotoğraflar seçmişsin...emeğine gözlerine sağlıkla çok teşekkürler.Sevgiler

    Müzik;Süper:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım gönlümü okşayan yorumun için , öpüyorum , sevgiler.

      Sil
  6. gözüm gönlüm açıldı.giyimde de çok moda.hemen o renk hırka aldım çok ta mutlu oldum....resimler harika canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de elbise aldım nar çiçeği rengi , havaların ısınmasını bekliyorum .
      Teşekkür ederim canım , sevgiler.

      Sil
  7. baharı mujdelıyor ınsanın ıcı acılıo:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharın ortası geldi , havalar hala soğuk . Müjdeliyoruz ama baharın gelesi yok galiba .

      Diğer profil resmine çok alışmıştım , bu da çok güzel olmuş , sevgiler.

      Sil
  8. gördüm, çok beğendim hemen hayallere daldım :))
    Emeğine sağlık canım çok güzelll..
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım , mutlu akşamlar .

      Sil
  9. canım nar cıcegı modası var demek lacıvertle karışık bır ar cıcegı elbısem var ıyıkı almısım:)ama gorunuse gore her şeyde moda cok alısverıs yapmam lazım coook

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle giy canım . Heryerde nar çiçeği , mercan kırmızısı ve sarı hakim .
      Sevgiler.

      Sil
  10. Enerjim tavan yaptı,mutluluk kapladı içimi. Ne güzel görseller ! Teşekkürler Zeynepciğim !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok teşekkür ederim sevgili Colette , beğenmene mutlu oldum , sevgiler.

      Sil
  11. Renkli şeylere bayılırım, enerjimi yükseltiyor. Hatta ben o kadar renkliyim ki, hergün cıvıl cıvıl,sarı ,mavi, yeşil ojeler sürüyorum.Bu arada kaç yaşındayım biliyor musunuz? Haydi merak edin, sevgilerle.
    www.ihlamurcum.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilek , harika tariflerini takip ediyorum , bu kadar çeşidi enerjik ve sevgi dolu biri yapabilir ancak diye düşünüyorum , sevgiler.

      Sil
  12. Görseller yine harika. Bu kez harika bir müzikle de birleşince bakmak çok daha keyifli oldu. Emeğine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım , beğenmene sevindim , sevgiler.

      Sil
  13. Bereketin simgesi nar dekarasyonda son yılların modası oldu.
    Dekorların hepsi de birbirinden güzeller.
    Paylaşım için teşekkürler canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Seval , sevgiler.

      Sil
  14. Hem kiyafette hem dekorasyonda narcicegi sahane bence. Cok guzel resimler bunlar canim paylasim icin tesekkurler:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğeniyorum , nar çiçeği kıyafet bile aldım kendime .
      Teşekkür ederim canım , sevgiler.

      Sil
  15. İçimi açdın yine Zeynebim, nar çiçeğim. Tatlı böceğim, sevgili kuzum. Sağol. Akşam akşam keyifle baktım fotograflara, sabah bir daha bakacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canım , tatlı sözlerinle biraz da şımardım .
      Teşekkür ederim , mutlu akşamlar .

      Sil
  16. Rengi de, parçayı da çok severim :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim , sevgiler.

      Sil
  17. Valla her fotoğraf ayrı güzel ve mutluluk veriyor. O perdelere bayıldım, tabureler öyle göz alıcıki, çok sevdim. Nar Çiçeği uzun bir süre daha hüküm sürücek sanırım :)

    Çok teşekkürler Zeynebim, bu güzellikler için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın uzun süre hüküm sürecek gibi . Geçen sene de vardı , bu sene daha fazla yerde görmeye başladım , özellikle giyimde .
      Ben teşekkür ediyorum canım , sevgiler.

      Sil
  18. renkli çiçekli desenler çok hoş görünüyor. özellikle berjeri ve kumaş rengini çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iç açıcılar değil mi ? Çiçek desenli perdeleri , sade kumaşlarla kullanınca göz de yormamış .
      Teşekkür ederim , sevgiler.

      Sil
  19. ayyyy,hepsi birbirinden güzell yaaaaaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim , sevgiler.

      Sil
  20. Canım kırmızı en sevdiğim renk,nar çiçeği de en güzel tonlarından,hem göze hem kulağa hitap ediyorsun,çiçekli koltuk ve aynı desenli perdelere bayıldım.
    Sevgilerle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekli koltuk değil mi ? Ben de bayıldım ona . Bahar gibi .
      Teşekkür ederim canım , sevgiler.

      Sil
  21. Çok güzel hepsi,ama yastıklara bayıldım yine :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yastıklar hepsinden güzeller . Teşekkür ederim , sevgiler.

      Sil
  22. çok sevdiğim, kulağıma baharı- yazı fısıldayan bir renk bu ^^

    elbise de bayılırım özellikle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de. Dayanamadım , aldım bir tane elbise .
      Sevgiler canım .

      Sil
  23. Çok güzeller
    rüyamda bile sahip olamamki
    :) olsun yine çok güzellerr
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden olamayasın , çok daha iyilerine sahip olursun . Beğenmene sevindim , sevgiler.

      Sil
  24. Ozlemisim Candan i dinlemeyi, iyi geldi, en sevdigim turk seslerinden biri, butun CD leri var bende ama bayadir dinlememisim. Ben de seviyorum bu rengi, ozellikle yanik tende oje rengini kullanirim yazin, flormar in klasik : )) Ve de son resmi gorunce farkettim ki, ben hic nar cicegini gormemisim, nar agaclari nerede bulunurki, hic denk gelmemisim : ( Gorseller de icimi acti, en cok tek koltuklu koseleri sevdim ve de orta sehpanin ustu detayini : ) Iyi haftasonlari : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Candan benim de en sevdiklerimden hatta şu anda bahar şarkısını dinliyorum .
      Nar ağaçları nadir de olsa İstanbul'da bahçalerde var hala . Resimdeki gibi öyle güzeller ki ...
      Teşekkür ederim canım yorumun için , mutlu haftasonları .

      Sil
  25. görsellerin seçimi,zerafeti aldı aklımı başımdan tatlım yaa.:))
    çok hoşlar gerçekten..
    musmutlu hafta sonları..
    sevgiler...
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bir tutam kekiğim , senin kurabiyeler de benim aklımı başımdan alıyor , sevgiler.

      Sil
  26. Tekli bir koltuk var ya işte ona bayıldım ben :))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O koltukta oturup kitap okumak , kahve içmek ne keyifli olurdu.
      Sevgiler.

      Sil
  27. ama hepsi güzel bunların.
    özellikle yavru ağzı galiba o koltuğu sevdim.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koltuk tam kitap okumalık .
      Teşekkür ederim , sevgiler.

      Sil

Yorumlarınızı okumak beni çok mutlu ediyor . Sevgilerimle . Zeynep .
Thanks for visiting and sharing a thought with me.