Bir erguvanlar vardı , pembe mi desem deli mi desem , bu ümit olmasa içimde , buralarda bir gün beklemem. necati cumalı

12 Mayıs 2012 Cumartesi

Ana başa taç imiş

Tüm annelerimizin anneler gününü kutluyor , kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum .

Kızlarını ( geleceğin analarını ) okutmayan milletler , oğullarını manevi öksüzlüğe mahkum etmiş demektir .  Atatürk
Beni de bir ana doğurmadı mı ? Türk anaları daha nice Mustafa Kemal'ler doğurur .  Atatürk
Bana , okuduğum kitapların en güzelinin hangisi olduğunu sorarsanız söyleyeyim : Annemdir . Abraham  Lincoln
Kadınlar zayıftır ama anneler kuvvetlidir . Victor  Hugo
Hiç kimse kollarında bir çocuk tutan anne kadar çekici ve bir kaç çocuk arasındaki bir anne kadar saygıdeğer değildir .  Goethe  

                                                 Bu  güzel güller  tüm annelerimiz için 












görseller : pinterest

62 yorum:

  1. Tüm annelerin anneler gunü kutlu olsun canım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cennet annelerimizin ayakları altında , hepsinin anneler günü kutlu olsun , sevgiler.

      Sil
  2. Merhaba atasözleri de güllerde harika teşekkürler sizinde anneler gününüz kutlu olsun sevdiklerinizle sağlıklı uzun ömürler dilerim.Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , sizin de anneler gününüz kutlu olsun , sevgiler.

      Sil
  3. Bir anne olarak güllerinizi aldım,gönlümün müstesna bir köşesine koydum.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güllerimi kabul ettiğiniz için teşekkürler , anneler gününüz kutlu olsun .

      Sil
  4. Seçtiğin sözler güzel güller güzel ... Senin de anneler günün kutlu olsun !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Colette , anneler gününüzü kutlarım , sevgiler.

      Sil
  5. SENİN DE ANNELER GÜNÜNÜ KUTLARIM VE BU ÇİÇEKLERDEN İSTEDİĞİNİ SANAVERİR, EN BEĞENDİĞİMİDE ANNEME ÇALAR GİDERİM:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım , annenin de anneler gününü kutluyorum , sevgiler.

      Sil
  6. çiçekler ne kadar güzeller, yalnız bir şey dikkatimi çekti sözleri söyleyenlerin hepsi erkek:D annelerine daha mı düşüknler ne:)
    tüm annelerin anneler günü kutlu olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın , özlü sözleri genelde dünyada çeşitli alanlarda iz bırakan erkekler söylemiş .
      Bizlerin annelerimize karşı duygularımız zaten belli .
      Teşekkür ederim , sevgiler.

      Sil
  7. Zeynebim bende tüm annelerimizin, anneler gününü, bu güzel güller eşliğinde yürekten kutluyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım , annenin ellerinden öpüyor ve anneler gününü kutluyorum . Ne mutlu senin gibi bir evlat yetiştirmiş .
      Mutlu haftasonları , sevgiler.

      Sil
  8. Kalplerimiz bu kadar bir olabilirmiş Zeynepcim. Annelerimizin günü kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım , bu kadar olur , geliyorum birazdan .
      Annenin anneler gününü kutlarım , sevgiler.

      Sil
  9. Bu güller de senin kadar zarif, tatlı arkadaşım. Tüm annelere sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel anne , anneler gününü kutluyorum canım , sevgiler.

      Sil
  10. ANNELER GÜNÜNÜZÜ KUTLUYORUM SEVGİLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım , senin de kutlu olsun , sevgiler.

      Sil
  11. bende senin ve annenin anneler gununu kutlarım canım bu dunyada anneden baskası yalan..
    sevgıler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru tatlım . Anneciğinin ellerinden öpüyor , anneler gününü kutluyorum .

      Sil
  12. önce yazına sonrada görsellere mest oldum :)
    sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM CANIM , MUTLU HAFTASONLARI , SEVGİLER.

      Sil
  13. Seçtiğin sözler,resimler harika bir post girmişsin bu özel günde,bende tüm annelerin anneler gününü kutluyorum,mutlu bir hafta sonu geçirmen dileklerimle:)Sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım , senin de anneler gününü kutlarım , sevgiler.

      Sil
  14. Bu kadar güzel sözlerle nrfis fotoğrafların bir araya gelmesi ile müthiş bir manzara çıkmış ortaya, Kutlarım Zeynepcim.
    Ayrıca sayfanda her postundaki fotoğrafların hepsi rüya gibi.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum , anneler gününüzü tekrar kutlarım , sevgiler.

      Sil
  15. Anneler günün kutlu olsun canım,sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım , senin de kutlu olsun , kızını da öpüyorum , sevgiler.

      Sil
  16. Senin de anneler gunun kutlu olsun canim : ) Cok guzel buketler toplamissin anneler icin : ) Ailenle sicacik bir pazar diliyorum : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım , sana da mutlu pazarlar diliyorum , sevgiler.

      Sil
  17. Tüm annelerin gününü ben de kutlarım.Çiçekleri çok beğendim,teşekkürler,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım , sana kucak dolusu güller yolluyorum , sevgiler.

      Sil
  18. ilk yorumda"onay butonunda" problem oldu gibi gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birkaç gündür bloglara girerken , yorum onaylarken problemler oluyor , hadi hayırlısı .

      Mutlu pazarlar diliyorum canım , sevgiler.

      Sil
  19. ne zarif gülleeeer.
    :)
    eh ben de bugünü annemle geçiriyom.
    ne güzel bigüüün.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, annenin anneler gününü kutlarım , keyifli pazarlar .

      Sil
  20. tekrar çok teşekkürler bu güzellikler için..
    anneler gününüz kutlu olsun tüm dostlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım , senin de kutlu olsun .

      Sil
  21. anneler günün kutlu olsun tatlı kadın!

    tüm bu çiçekler benden sanaaa^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika çiçekler için teşekkür ediyorum , kucak dolusu sevgiler.

      Sil
  22. Ben de üstüme alındım.
    Çiçeklerde bana.
    Teşekkür ederim, teşekkür ederim.

    Yüzsüz anne Çiğdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim , güzel anne Çiğdem .
      Sevgiler.

      Sil
  23. Harika güller için teşekkürler canım.
    Sevgilerimle ben de senin anneler gününü kutluyorum...

    YanıtlaSil
  24. Yaban güllerinin hastasıyım ne güzel kokarlar :) Anneler gününüz kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaban güllerini ben de çok seviyorum .
      Çok teşekkür ederim , sevgiler.

      Sil
  25. Sözler anlamlı,çiçekler çok zarif:)tüm annelerin anneler günü kutlu olsun..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim , kucak dolusu sevgiler gönderiyorum , mutlu bir hafta diliyorum .

      Sil
  26. Hepsini istiyorum.İstisnasız.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  27. Kendi bakmaktan uzun sür alıkoyamadım bu görüntülere..
    Öyle güzeller kii,muhteşemler..
    Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım , kucak dolusu sevgiler.

      Sil
  28. Tüm Güllerden bir demet aldım kabul ettim Zeynebim. Tüm annelerin anneler günü kutlu olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kucak dolusu al canım , sen en güzellerine layıksın , sevgiler.

      Sil
  29. Tüm annelerimizin, annenin ve annemin anneler gününü kutlarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım , ben de en içten dileklerimle kutlarım , sevgiler.

      Sil

Yorumlarınızı okumak beni çok mutlu ediyor . Sevgilerimle . Zeynep .
Thanks for visiting and sharing a thought with me.