Bir erguvanlar vardı , pembe mi desem deli mi desem , bu ümit olmasa içimde , buralarda bir gün beklemem. necati cumalı

5 Mayıs 2012 Cumartesi

Haftasonu kahvaltınızı nerede alırdınız ?

 Herkese  mutlu ve keyifli bir haftasonu tatili diliyorum . Bugün kahvaltılar benden desem ve sizlerden seçmenizi istesem , sabah kahvaltınız için hangi yeri tercih ederdiniz ? 

                                              çiçek kokuları arasında , yemyeşil bir bahçede




Tanzanya 'da doğa harikası Ngorogoro kraterine karşı


dere kenarında içinizi ısıtan güneşin altında


Uçsuz bucaksız çöllerde

Masmavi bir deniz , kıyıya vuran minik dalgaların sesini dinleyerek
sahil kenarında



ılık bahar yağmurları  altında


şehrin gürültüsünden uzak doğayla başbaşa



sevimli bir kafede


manzara keyfi yaparak balkonda


güzel bir mutfakta



özenle hazırlanmış sofralarda



bunlar da benim tercihim






61 yorum:

  1. Hepsi harika :) Hepsini yaşayacak ömrü istiyorum sadece :)

    Teşekkürler Zeynep...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım . Ben teşekkür ederim , sevgiler.

      Sil
  2. tüm fotoğraflar o kadar güzel ki seçim yapmak imkansız. ben bu kahvaltı keyiflerinden her gün birini sırayla yaşamak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiiki neden olmasın ? Keyifli bir haftasonu tatili diliyorum .

      Sil
  3. Zeynepcim, kahvalti sofralarin da harikaymis canim : ) Aslinda hepsine katilmak isterim, ama hemen beliritiyorum ilk tercihlerimi, deniz kiyisindaki cardak olayi cok cazip geldi simdi : ) Sonracima o begonvil alti koy kahvesi tarzini da cok sevdim. Tepeden terasta deniz manzarasi da harika : ) Piknik olayini cok sevsem de, yerde oturma kismi cok rahat olamiyor bir de karinca ve boceklerden haz etmedigim icin cok yayilarak keyfini suremiyorum, ama goruntuler muhtesem. Bogaz keyifli bol cicekli bir haftasonu diliyorum : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begonvil altı kafe de buluşalım o zaman canım.
      Sana da keyifli bir haftasonu diliyorum , sevgiler.

      Sil
  4. hastanede, bisküvi atıştırarak, ....

    YanıtlaSil
  5. bu hafta sonu için "Tanzanya 'da doğa harikası Ngorogoro kraterine karşı" alabilir miyim?

    sonraki haftasonlarına da diğerlerini istiyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nefis bir yer değil mi ? Görmeyi çok isterdim .
      Keyifli bir haftasonu diliyorum canım , sevgiler.

      Sil
  6. Hepsine tek tek baktım ve haftanın her günü birinde olmayı hayal ettim :) zaten maviler çeker beni biliyorsun, özellikle mavinin dokunduğu her masaya bayıldım.

    Valla beraber bir kahvaltıya asla hayır demem Zeynebim :) mutlu hafta sonları diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olurdu Aslıcığım , inşallah bir gün buluşur , keyifli bir kahvaltı ederiz canım .
      Sevgiler.

      Sil
  7. Hepsini isterim tabii ki ama bu hafta sonu "şehrin gürültüsünden uzak, doğayla baş başa" tercihim olurdu... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın . İlk tercih şöyle sessiz bir yerde kafayı dinlemek olurdu herhalde , sevgiler.

      Sil
  8. Hepsinde :) bunların hepsi birarada olsa hiç de fena olmazdı yani :))
    İyi ve mutlu haftasonları....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her haftasonu birisi olsun o zaman , sevgiler.

      Sil
  9. Hepsini çok beğendim ama çiçek kokuları arasında yemyeşil bahçede olmak isterdim.İyi hafta sonları....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki o zaman , gelsin çiçek kokulu bahçede nefis bir kahvaltı .
      Sevgiler.

      Sil
  10. Her hafta sonu iki gün,ayda sekiz gün eder,her mekanda bir kere kahvaltı yaparım ama cafeleri hafta içi tercih ederim:)
    Senin seçimlerin de süper,iyi hafta sonları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli öyle yapmak , insan seçemiyor .
      Teşekkür ederim canım , sevgiler.

      Sil
  11. Bahce kahvaltilarini herzaman cok sevmisimdir:)
    Havalar burada Hollanda da isinirsa kahvaltiyi bahcede yapicam:)
    Mutlu bir hafta sonu canim..X

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel , şimdiden keyifli bahçe kahvaltıları diliyorum canım , sevgiler.

      Sil
  12. alttan 8 nci...her konumda mükemmel:)İyi akşamlar
    Mutlu pazarlar.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper manzarası var . İnsan o balkonda ne yerse yesin lezzetli gelir .
      Mutlu pazarlar canım , öpüyorum .

      Sil
  13. Hepsinde farklı güzellik var ama ben deniz kenarında olmalıyım. denize girip, çıkıp atıştırıp yan gelip yatmalıyım:)) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel denize yakın yaşıyorsun canım .
      Mutlu bir haftasonu diliyorum , sevgiler.

      Sil
  14. ah zeynepcim naptın sen, sabah sabah kahvaltı öncesi :)

    YanıtlaSil
  15. Canım benim bana deniz kenarı olsun başka bir şey istemem :) Deniz kenarında sabah kahvaltısı. Dalgaların sesi. Denizin kokusu. Hatta yosun kokusu. Esinti... Daha ne olsun ? Hayali bile güzel. Ne güzel hayal kurdurttun bana şimdi. Çok teşekkür ediyorum, seni kocaman öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temmuz doğumlu olduğumdan mıdır bilmiyorum , deniz kenarları , iyot kokusu bana inanılmaz huzur ve keyif verir .
      Ben teşekkür ediyorum canım , keyifli pazarlar.

      Sil
  16. Hahahhahahaaaaa.
    Ben cok arsizim ya
    Vallahi o masadan kalkip digerine,
    Oburunden kalkip digerine gecerdim....
    :)))))))
    Beni ben yapan bu masalar ne de olsa :)))
    Cok sevgiler. Canim..
    Harikasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin kahvaltı keyfi yapmayı sevdiğini biliyorum canım . Benim sevdiğim yerlerde , sevdiğim mekanlarda çekilmiş resimlerini görünce çok hoşuma gidiyor .
      Keyifli pazarlar canım , sevgiler.

      Sil
  17. Ne güzel bir bahçe içinde olası geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün bir günü o bahçelerde geçirebilirim , sevgiler.

      Sil
  18. harika mekanlar ve sofralar ama çikolatalı pasta dilimini gördükten sonra tercih ettiğim mekanı unuttum :))) ...blogunuz tam bana göre çok sevdim hemen izleyiciniz oldum ...blogumu ziyaret ve yorumunuz içinde teşekkür ederim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senin blogunu çok beğendim .
      Teşekkür ederim , mutlu akşamlar .

      Sil
  19. yaaaaa Zeynep ama iyilik mi yapıyosun kötülük mü bilemedim. böyle bi masallar alemine daldım, uçtum resmen. şu resimlerden birinin içine giresim geldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstersen şu begonvilli kafede buluşup kahvaltı keyfi yapalım tatlım .
      Sevgiler.

      Sil
  20. Canım bende bir ödülün var! Mim!

    YanıtlaSil
  21. Seçemedim, hepsi diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her haftasonu sırayla olsun o zaman , sevgiler.

      Sil
  22. seçmek zor ama ben 3 ve 5'te alayım.
    :)

    YanıtlaSil
  23. offf şimdi o resimlerden birinin içinde olmak vardı:))

    Ben de bloğuma beklerim

    Görüşmek dileğiyle

    www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyarete geleceğim . Teşekkür ederim , sevgiler.

      Sil
  24. amaaaa yaaa :)
    Ben hepsini isterim ama, istanbulumda boğaz karşısında kahvaltı yapmak bi başkadır eminim :)
    Sevgiler iyi haftalar canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun keyfi hiçbirşeye değişilmez tabii.
      Sana da iyi haftalar canım , sevgiler.

      Sil
  25. Tam da bana göresi yok desem.
    Bir ikisini değiştirebilsem. Tahta kocaman bir masayı çimenlere koysam. Takımlar da sade olsa.

    Ukala anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  26. her yerde veya manzara seyrederek balkonda zeynebim. sevgiler ama ben hafta başı ancak uğrayabildim:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun canım , uğradın ya . Tüm hafta boyunca , istediğin yerde kahvaltı sofran benden olsun , sevgiler.

      Sil
  27. Pazar olsun
    kahvaltı olsun
    her yer olabilir
    En çok da bizim bahçe tabii ki
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahvaltı keyfi yapabileceğiniz bir bahçeniz varsa , çok şanslısın o zaman canım .
      Mutlu akşamlar , sevgiler.

      Sil
  28. Masmavi bir deniz , kıyıya vuran minik dalgaların sesini dinleyerek
    sahil kenarında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaybolmuş bir deniz yıldızının başka bir tercihi olamazdı zaten . O denizlere yakışır .
      Sevgiler.

      Sil
  29. zeynepcim ,bugun sana ugradim :
    bir guzel mutfaklarini gezdim,
    balkon ve verandalarinda keyflendim ,
    ustune bir de kitap aldim,
    ve sonunda, bu haftasonu kahvaltilarimi, degisik ve olaganustu cazibeli mekanlarda , yaptiktan sonra,
    artik yanagina bir kelebek opucugu, kondurarak ayriliyorum burdan,
    baska diyarlara dogru... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim , ne güzel bir yorum bu böyle .
      Rengarenk ve sevgi dolu bir kelebek .
      Mutlu akşamlar canım .

      Sil
  30. Bu güzellikler arasında ki kahvaltılara hayır demek mümkün mü?
    Hepsine de geliyorum canım.Hepsi de tam benlik.
    Paylaşım için yüreğine sağlık teşekkürler.
    Sayfamda ödülün var canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ödül için teşekkür ederim canım , sevgiler .

      Sil

Yorumlarınızı okumak beni çok mutlu ediyor . Sevgilerimle . Zeynep .
Thanks for visiting and sharing a thought with me.