Bir erguvanlar vardı , pembe mi desem deli mi desem , bu ümit olmasa içimde , buralarda bir gün beklemem. necati cumalı

22 Mart 2012 Perşembe

dekorasyonda gri renk kullanımı

Gri  alçakgönüllü , uzlaştırıcı ve ciddiyeti temsil eden bir renktir .  Güvenlik hissi verir . Tek başına  ağır ve fazla ciddi bir ortam yaratabileceğinden dolayı sarı , mor ve tonları , altın , turkuaz , siyah , pembe gibi renklerle birlikte kullanmak daha doğru olacaktır . Gri ayrıca birlikte kullanıldığı rengin farkedilmesini sağlar .
















görseller : decorare , pinterest , housetohome , idealhome

50 yorum:

  1. Resimler cok guzel, yine ilham verici. Yatak odali resimlerdeki dekorasyon sahane:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yatak odalı resimlerde genelde lila - gri birlikte kullanılmış , iki renk birbirine çok yakışıyorlar . Teşekkür ederim , sevgiler.

      Sil
  2. gri ile (sari) altin rengi yakisacagina hic aklim kesmezdi ama gercektende hos bir görüntü cikiyormus ortaya :) pay icin tesekkürler .. sevgielr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın , sarı ve özellikle altın rengiyle uyuşmaz gibi düşünülse de birbirine yakışıyorlar , ben teşekkür ederim .

      Sil
  3. gri ve turkuaz çok yakışmış sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gri ve turkuazı birlikte ben de çok yakıştırıyorum , teşekkür ederim , sevgiler.

      Sil
  4. Gri rengi herzaman çok sevmişimdir.Bunlarda çok güzeller.Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok teşekkür ediyorum kitap Cumhuriyetim , sevgiler.

      Sil
  5. Gri pek benim rengim değil ama pembe tonlarla kombinlenince fena olmuyor.
    Sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım , pembeyle çok yakışıyor , kıyafetlerde de pembe - griyi birlikte seviyorum , mutlu akşamlar .

      Sil
  6. griye pek sevmem ama sarı mavi mor renklerle güzel olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gri bu renkleri daha bir ön plana çıkarmış sanki.
      Teşekkürler Biricitim , sevgiler.

      Sil
  7. gri rengi seviyorum özellikle köşe takımında griyi kullanmak istiyorum hemen kirlenmesin çokta koyu bir renk olmasın diye ama kararsızım resimlerde son derece güzel kombinlenmiş ama yinede depresyon rengi olarak geçtiği için içimizi daraltırmı diye düşünmeden edemiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lila , sarı ve turkuaz tonlarla birlikte kullanılırsa , hiç de iç karartmaz bence .
      Teşekkür ediyorum , sevgiler.

      Sil
  8. Gri rengi iç kapatıcı bulmama rağmen çok güzel kullanmışlar ben bile beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle mor tonları ve sarı ile çok yakıştırdım ben de , sevgiler.

      Sil
  9. Yazdıklarına tümüyle katılıyorum Zeynebim. Gri uygun renklerle kullanılırsa eğer, muhteşem bir hale dönüşüyor.

    Çok ilham verici ayrıntılar var, çok tskler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım senin rengin maviyle de çok yakışıyor , teşekkür ederim canım , mutlu akşamlar .

      Sil
  10. Beyaz koltuklarımdan sıkıldığımda alacağım koltuklarımın rengi muhakkak gri olacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen ne güzel kombinlersin gri koltuklarını Zeynepcim , mutlu akşamlar diliyorum .

      Sil
  11. yatak odaları muhteşem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın , hepsi birbirinden güzel ve uyumlu , teşekkür ederim , sevgiler .

      Sil
  12. gri renk bu resimlerde çok güzel uyumlu olmuş ama evlerde sanki biraz sönük kalmaz mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sönük olmaması için çok abartmamalı , uyumlu ve canlı renklerle kombinlemeli , duvar kağıdı olarak da kullanılabilir .
      Teşekkür ederim canım .

      Sil
  13. Hepsi çok zarif,duvar kağıtlarına bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece duvar kağıtları bile yeter .
      Teşekkür ederim yorumun için .

      Sil
  14. Koltuklarım gri.Çok az sarı ve siyahla kullanıyorum.Çok da seviyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika , ne kadar uyumlu , 2. resimdeki gibi .
      Teşekkür ederim pembe kekiğim .

      Sil
  15. Senin resimlerine bekınca ne kadar güzel diyorum ama griyi ben evimde kullanmaya cesaret edemem. Sanki doğru şekilde ve miktarda olmazsa resmi olurmuş gibi geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lila haklısın eğer fazla miktarda gri kullanılırsa devlet daireleri gibi resmi olur . Ama az oranda , diğer renkler için fon amacıyla kullanılırsa harika oluyor . Pembe ve mor renklerin kullanıldığı bir dekorasyonda gümüş aksesuarlar , ayna , avize kullanmak gibi .
      Sevgiler.

      Sil
  16. griler...
    her renge uyum sağlıyor..
    görsellere bayıldım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her renge uyum sağlıyor , ben de evde gümüş obje ve aksesuarları sıkça tercih ediyorum , teşekkür ederim , sevgiler inci çiçeği.

      Sil
  17. Hepsi çok şık,benim tercihim en alttan üçüncü(mutfak)
    teşekkürler bu harika görselliği paylaştığın için...Mutlu akşamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O mutfak bir harika gerçekten .
      Ben teşekkür ederim canım , sana da mutlu akşamlar diliyorum .

      Sil
  18. hepsi birbirinden güzel ya hele ilk fotoya bayıldım resmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sarı , mor ve gri bu kadar mı uyumlu olur değil mi ? , sevgiler.

      Sil
  19. Ah o mutfaktaki perde yok mu????

    Süper.

    Heveslenmiş anne Çiğdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan bu güzellikleri görünce hevesleniyor .
      Teşekkür ederim sevgiler.

      Sil
  20. Yine tam benlik bir post, biliyorsun griyi sevdigimi : ) O kadar cok begendigim detay varki resimlerde sayamiyorum simdi, bir de dag icin valiz hazirlamam lazim, gelen yorumlara cevaplarimi birakiyorum aceleylen : ) Sana da iyi haftasonlari : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Griyi sevdiğini biliyorum , beğenmene sevindim .
      İyi eğlenceler , sevgiler .

      Sil
  21. ZEYNEPCİM BENİMDE ÇOK ŞÜKÜR EVİM GÜZEL AMA SEN BENİ BİTİRİYORSUN NE BU GÜZELLİK BEN DE İSTERİM .......
    ÖPTÜM CANIM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de güzel yemek yaparım ama sen de yaptıklarınla beni bitiriyorsun , ne olacak şimdi ?
      Mutlu haftasonları canım .

      Sil
  22. ama ben bu fotoları görünce evimi senin postundaki dekorlara göre uyarlamak istiyorum,çok zevklisin şekerim tıpkı ben gibi:)
    mutlu hafta sonları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım , sana da mutlu haftasonları diliyorum .

      Sil
  23. Zeynepcim hangi köşe benim?.ben nerede oturabilirim. Öf şahane resimler seçiyorsun. Hayranım.Zevkine,Erguvan mevsimine..Öptüm seni.Zevkli çiçeğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstersen ilk resimdeki kanepeye , istersen mutfak grubundaki köşeye alıyim seni , ben köpüklü kahveleri yapmaya gidiyorum , sevgiler.

      Sil
  24. Harikalar ama yaaa harikalar..
    Canıms evgiler..
    Her zamanki gibi içimi açan bir post olmuş..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meliha çok teşekkür ederim canım , sevgiler.

      Sil
  25. çok ince zevkin çok incelmiş.
    :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı okumak beni çok mutlu ediyor . Sevgilerimle . Zeynep .
Thanks for visiting and sharing a thought with me.