Bir erguvanlar vardı , pembe mi desem deli mi desem , bu ümit olmasa içimde , buralarda bir gün beklemem. necati cumalı

11 Şubat 2012 Cumartesi

Nazım Hikmet Ran

Seviyorum Seni

Seviyorum seni
ekmeği tuza banıp yer gibi .
Geceleyin ateşler içinde uyanarak
ağzımı dayayıp musluğa su içer gibi .
Ağır posta paketini
neyin nesi belirsiz
telaşlı , sevinçli , kuşkulu açar gibi.
İstanbul'da yumuşacık kararırken ortalık
içimde kımıldayan birşeyler gibi.
Seviyorum seni
Yaşıyoruz çok şükür der gibi.



Sevgi dolu , mutlu ve keyifli bir haftasonu geçirmeniz dileğiyle !

pinterest

34 yorum:

  1. En sevilen ve bilinen şiiri..melodisi bile yetiyor..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. crazywomanrosemary ; çok haklısın canım , teşekkür ederim , sevgiler.

      Sil
  2. cok severim bu siiri...
    iyiki paylastin,
    sabah sabah okumak iyi oldu :)
    mutlu haftasonlari canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük Şeyler , teşekkür ederim canım , mutlu haftasonları.

      Sil
  3. Zeynep'cim Nazım Hikmet'in her şiirini her yazdığını sever, okur ve taparım... Bu şiirine de bayılırım.
    Öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NoNo; teşekkür ederim tatlım , sevgiler.

      Sil
  4. Mutlu haftasonları Zeynep'cim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aktuelmoda ; teşekkür ederim canım , sanada mutlu ve keyifli haftasonları dilerim .

      Sil
  5. Zeynepcim, şiir de, resim de, dileklerin de çok güzel, saol. Sana da sevgi dolu, mutlu hafta sonları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşen , güzel yorumun için çok teşekkür ederim , sevgiler.

      Sil
  6. Zeynebim unutmuşum bu şiirini biliyormusun :( şimdi bir kaç kez doyasıya okudum, aşkın bu kadar anlamlı dile gelmesi ne güzel dimi? ayrıca görsel çok, çok güzel. Çok tskler..

    Mutlu hafta sonları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım malum sevgililer günü yaklaşıyor , sevgiyi anlatan bir şiir ve görsel olsun istedim , Nazım Hikmet ' de en iyilerinden biri .

      Ben teşekkür ederim canım , mutlu ve huzurlu bir haftasonu geçirmen dileğiyle .

      Sil
  7. nefes almak kadar, uykuya dalmak ya da gözümüzü açıp kapamak gibi yaşamsal bir parçamız sevmek de, ve Nazım da aynen bunun gibi doğal ve içten dökmüş dizelerini... Mutlu haftasonları sana da Zeynep'çiğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maya , ne güzel ifade ettin canım , aynen öyle , sevmek de sevilmek de doğal bir ihtiyaç...

      Teşekkür ederim , sevgi dolu haftasonları .

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Nini , teşekkür ederim canım , sevgiler.

      Sil
  9. mutlu bı hafta sonu dılerım zeynepcım sıır harıka Nazım Hıkmet'ı cok severım gorselde super bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biricitim , sağol canım , sana da mutlu ve keyifli haftasonları diliyorum.

      Sil
  10. Güzel bir şiir,güzel bir dilek;teşekkürler...

    YanıtlaSil
  11. Çok sevdiğim bir şiir,resim de çok romantik...beğendim:)
    teşekkürler,sana da keyifli bir hafta sonu...mutlu akşamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hikayelerdirgeriyekalan; ben de bu şiiri çok seviyorum , teşekkür ederim canım , mutlu haftasonları.

      Sil
  12. sarkıdan dolayı ilk kısmını biliyordum sadece ama devamı da cok güzelmiş.çok sevdim .

    bu duyguları da yasamak isterdim ayrıca.
    Tşkler canım paylaşım için
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bluestyle , ben teşekkür ederim canım , mutlu haftasonları .

      Sil
  13. Çok güzel bir şiir.Çok güzel bir foto.Mutlu hafta sonları.

    YanıtlaSil
  14. pembe kekik , teşekkür ederim canım sana da mutlu haftasonları .

    YanıtlaSil
  15. Haftasonu bitmek uzere, bende keyifli, guzel bir hafta gecirmeni diliyorum ;) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayfercim , çok teşekkür ederim canım .

      Sil
  16. çook güzel. umarım senin de iyi geçmiştir.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone , teşekkür ederim , çok keyifli bir haftasonu geçirdim .

      Sil
  17. Ne güzel bir şiir bayılıyorum. En saf haliyle anlatmış işte hissettiklerini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahucum , haklısın saf , doğal , içten .

      Teşekkür ederim , sevgiler.

      Sil
  18. Zeynep, yine çok güzel bir paylaşım. Nazım Hikmet ve bu şiir ilaç gibi geldi şimdi bana. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehlikeyf , ben teşekkür ederim canım , beğenmene sevindim , sevgi dolu haftalar .

      Sil

Yorumlarınızı okumak beni çok mutlu ediyor . Sevgilerimle . Zeynep .
Thanks for visiting and sharing a thought with me.