Bir erguvanlar vardı , pembe mi desem deli mi desem , bu ümit olmasa içimde , buralarda bir gün beklemem. necati cumalı

3 Ocak 2011 Pazartesi

yılbaşı sofrası

Yeni yıl ;insanların  yeni bir yıla tertemiz bir sayfayla başlaması , yeni umutlar , yeni başlangıçlar demek . Kendimize daha sağlıklı , daha sevecen , daha başarılı , daha mutlu olmak konusunda söz vermemiz demek . Tüm sevdiklerimiz ve evren için sağlıklı ,  mutlu , huzurlu , bolluk içinde bir gelecek dilemek demek . Hepimizin yeni yılı kutlu olsun....

Ben yılbaşı akşamlarında ; özenle , sevgiyle  kurulan yılbaşı sofralarında , sevdiklerimle birlikte olmayı tercih ediyorum . Yemekler yenilip , kahveler içildikten sonra yeni yılı karşılamak için dışarı çıkmak , daha çok hoşuma gidiyor.

Bu sene de yılbaşı soframı özenle hazırladım . Beyaz keten örtümün üzerine , gül desenli el örgüsü masa örtümü serip , dore suplalarımı yerleştirdim . Üzerine yine gül desenli beyaz tabaklarımla , onlarla uyumlu Boyner 'den aldığım tabaklarımı yerleştirdim . Mumlar ve aksesuarlarla soframı zenginleştirdim.




Gül desenli tabaklarım


Tabaklarımın uyumlu olmasına özen gösterdim


Peçetelerimi yerleştirdim



Sofrada kullanılan renklerle uyumlu mumluklarımı
seçtim


Bu minik mumlukları görür görmez çok beğenmiştim
Onlara da soframda yer verdim


Yıldızlı mumluğum ve sofrayla uyumlu
noel  baba aksesuarlarım



Kuşlu servis tabağımı çok severek kullanıyorum




Yemek sonrası kahve - likör - çikolata
sunumu için kullandığım kahve fincanlarım

Birazdan mumlar yanacak ve sofra sahiplerini bulacak . Bu sofrayı sadece kendimiz için değil , yurtdışında olan ve çok özlediğim  canlarım için de hazırladım .Çünkü bu akşam  onları da yanımda hissedeceğim .

MUTLU SENELER...

Görseller : Erguvan Mevsimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı okumak beni çok mutlu ediyor . Sevgilerimle . Zeynep .
Thanks for visiting and sharing a thought with me.