Bir erguvanlar vardı , pembe mi desem deli mi desem , bu ümit olmasa içimde , buralarda bir gün beklemem. necati cumalı

5 Ocak 2011 Çarşamba

Oldies Restaurant & Cafe

Sizlere Kozyatağı Kozzy Alışveriş Merkezi'nde  bulunan Oldies Restaurant & Cafe 'den bahsetmek istiyorum .İlk kez sinema saatinin gelmesini  beklerken bir kahve içmek için uğradığım mekan , bende antikacıları gezerken aldığım lezzeti bıraktı . Sahibi Bahar Hanım 'ın  yıllarca Türkiye ve Avrupa daki antikacıları dolaşıp topladığı objeler ,  mekana nostaljik bir hava katmış. Bir yanda 50 li - 60 lı yılları çağrıştıran mobilyalar ,  eski dergiler , kitaplar , duvarda eski film yıldızlarının resimleri , ekranda nostaljik filmler , Lale-i Bahar konseptiyle satılan lüks ev objeleri  , diğer yanda  ise bu sıcacık atmosferde kahvesini  yudumlayan siz . 





duvarlarda siyah beyaz filmlerin unutulmaz yıldızları














Ben bu kaydı yaklaşık bir ay önce yayınlayacaktım ama yılbaşı nedeniyle başka kayıtlara öncelik vermek zorunda kaldım . Dün uğradığımda giriş bölümündeki Lale-i Bahar ürünlerinin kaldırıldığını ve orada giyeceklere yer verildiğini gördüm . Biraz Mudo Consept tarzı olmuş . Bence eski hali daha şık ve sıcaktı .

Görseller : Erguvan Mevsimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı okumak beni çok mutlu ediyor . Sevgilerimle . Zeynep .
Thanks for visiting and sharing a thought with me.