Bir erguvanlar vardı , pembe mi desem deli mi desem , bu ümit olmasa içimde , buralarda bir gün beklemem. necati cumalı

15 Ocak 2011 Cumartesi

sabah kahvaltısı

Güne özenilerek hazırlanmış bir sofrada  keyifli bir kahvaltıyla başlamaktan  ve sevdiklerimi sık sık kahvaltı sofralarımda ağarlamaktan büyük zevk alırım . Onların sohbetleri ve kahkahalarıyla zenginleşir , şenlenir sofralarım .
Geçen sabah hazırladığım kahvaltı masamı sizlerle paylaşmak istediğim için görüntüledim . 



Soframda lila , beyaz ,  gümüş renklerini  kullanmak istedim ve beyaz
keten örtümün üzerine lila rengi çiçeklerle süslü şeffaf masa
örtümü serdim . Masamın ortasına çiçeklerimi , melekli
mumluklarımı yerleştirerek süslemeye başladım .




Bone- China tabaklarımı , beyaz keten peçetelerimi
ve gümüş rengi peçeteliklerimi kullandım.





Gümüş şekerliğimin içine lila rengi ortancalarımı koydum .


Meleklerimi de unutmadım .


Çay sunumu için gümüş tepsimi ve üzerinde beyaz renk
dantel süslemeleri olan çay bardaklarımı kullandım .





Soframa asıl güzelliğini veren ise,  her zamanki gibi
çok sevdiğim konuklarım oldu .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı okumak beni çok mutlu ediyor . Sevgilerimle . Zeynep .
Thanks for visiting and sharing a thought with me.