Bir erguvanlar vardı , pembe mi desem deli mi desem , bu ümit olmasa içimde , buralarda bir gün beklemem. necati cumalı

5 Kasım 2010 Cuma

mağazalar

Kadıköy 'de Reks'in sokağında ilk defa gördüğüm bir dükkandan içeri girdim . Girişte küçük gibi duruyordu  ama oldukça büyük ve iki katlı.  İçerisi hediyelik eşyadan tutun da mobilya ve kıyafete kadar oldukça çeşitli  ürün yelpazesine sahip. Saatler ve aynalar özellikle ilgimi çekti. Hediyelik eşya almak için yer arıyorsanız , uğramanızı tavsiye ederim . Yaklaşık iki hafta önce açılmışlar . Bol kazançlar diliyorum.






üzerinde kuş figürü olan bu saat çok hoş

bu saatleri de çok beğendim





kahve sunumu için ben de bu fincanlardan kullanıyorum
aynı zamanda çok dekoratifler 






çok değişik resim çerçeveleri mevcut


Görseller;erguvanmevsimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı okumak beni çok mutlu ediyor . Sevgilerimle . Zeynep .
Thanks for visiting and sharing a thought with me.