Bir erguvanlar vardı , pembe mi desem deli mi desem , bu ümit olmasa içimde , buralarda bir gün beklemem. necati cumalı

6 Aralık 2013 Cuma

Yaklaşan yılbaşı  , sevdiklerimin doğum günleri derken , bu ay hediye alışverişiyle geçiyor . Bir yandan aldıklarımı hemen paket yapıyorum . Kağıtlarla , süslerle uğraşmak beni dinlendiriyor , huzur veriyor .  İlk grup için kırmızı ve beyaz renkleri seçtim , aralık ayının renklerini . Güzel günlerde kullansınlar .
Hafta sonu tatilinin , hepimiz için mutlu ve keyifli geçmesi dileğiyle...














24 yorum:

  1. bi saniye o dantelli şey ne sölesene.
    alcam ondan ben de hediyelik.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Danteli süslemelerde kullanmayı çok seviyorum . Bu da onlardan biri .
      Sevgiler.

      Sil
    2. ama onu demiyom. ilk fotodaki şey ne. hani kutu gibi.

      Sil
    3. Sen hediyeyi soruyorsun . Resim çerçevesi .

      Sil
  2. anladım. kalın kitap gibi duruyor. öyle süslü satılıyo. üstüne beyaz danteli sen koydun sandım.

    peki o zaman bu dantelli yılbaşı süsü ya da kap kağıdı gibi bişi di mi. nerde satılıyo. kırtasiye mi tuhafiyeci mi nerdeee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kap kağıdını kırtasiyeden aldım . Beyaz dantel evde vardı . Tuhafiyeciden almıştım . Hediye paketini ben yaptım . Kap kağıdı ve dantel ayrı yani . Danteli kap kağıdına yapıştırdım . Oldu bitti .

      Sil
    2. temam. yapıcim aynen böle. kırtasiye ve tuhafiyeci. beyaz ve yılbaşı süslü paket. mersiii.
      :)

      Sil
    3. Kolay gelsin .
      Sevgiler.

      Sil
  3. Bu tür ambalaj malzemeleri nerelerde satılır? kırtasiye falan mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ara yılbaşı temalı bir çok kap kağıdı kırtasiyelerde mevcut . Tuhafiyecilerde çok çeşitli danteller var . Ben daha önce almıştım . Uğur böcekli , kelebekli mandalları da tuhafiyecilerde bulabilirsiniz .
      Teşekkür ederim , sevgiler.

      Sil
  4. paketler harika! hepsi birbirinden guzel, ellerine saglik zeynep ablacim. paket ,hediye verilen insana ne kadar onemli ve ozel oldugunun ifadesidir, çok onemli pakete ozen gostermek, benim gozumde oyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim . Sevimli küçük detaylar çok hoşuma gidiyor , hediyeden daha önemli benim için .
      Çok öptüm Eda'm , sevgiler.

      Sil
  5. Bende hediyeleri paketlerken suslemeyi seviyorum ama sizinkiler cooook daha guzel. Cok sevdim hepsini:))mutlu hafta sonu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim . Size de mutlu , keyifli hafta sonları.
      Sevgiler.

      Sil
  6. Oh tam benlik olmuş,Kıpkırmızı ve süslü yani itinalı ve özenli. Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Yeni yıl hepimize sağlık mutluluk huzur getirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Bolat . Yeni yıldan daha fazla huzur ve mutluluk bekliyoruz .
      Sevgiler.

      Sil
  8. hediye olarak sadece bu kutular bile gelse çok mutlu olurdum heralde:)))) çok düşünceli, çok tatlı paketler, minik karlar üzerinde zarif dantel süper düşünmüşsün cnm! Ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım , beğenmene çok sevindim .
      Sevgiler.

      Sil
  9. Ayyy ne şahane hediyeler.. bana mı gelmekteler:)))))))
    Bayıldım ellerine sağlık, paylaşan yüreğine sağlık canım Zeynepciğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sen de Aralık doğumlusun biliyorum . İnan yayınlarken aklımdaydın .
      Unutmadım , kutlamaya geleceğim .

      Sil
  10. Geçen sene yeni yıl hediyelerini ben paketlemiştim. Bu sene de bu gördüklerimden esinlenip tabi bu kağıdı bulabilirsem :) en azından biraz benzerini yapabilirim.
    Zeynebim çok beğendim gerçekten çok şık olmuş. Ellerine zevkine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırtasiyelerde bulabilirsin Aslı'm . Sen çok zevklisin . Çok güzel hediye paketleri hazırlıyorsundur eminim .
      Çok teşekkür ederim , sevgiler.

      Sil

Yorumlarınızı okumak beni çok mutlu ediyor . Sevgilerimle . Zeynep .
Thanks for visiting and sharing a thought with me.