Bir erguvanlar vardı , pembe mi desem deli mi desem , bu ümit olmasa içimde , buralarda bir gün beklemem. necati cumalı

1 Şubat 2011 Salı

mavi - beyaz çay keyfi

Bugünkü çay saati için mavi - beyaz renkleri kullanmak istedim . Hindistancevizli kurabiye yapıp , tepsimi hazırladım . Mum ve çiçeğimi unutmadım . Bu kurabiyeyi oğlum yuvaya giderken daha sık yapardım ,  çocuklar çok severlerdi . Tarifi aşağıda . Denemenizi tavsiye ederim .





Hindistancevizli Kurabiye

1paket oda sıcaklığında margarin (250 gr. )
2 yumurta sarısı
6 dolu yemek kaşığı toz şeker
6 yemek kaşığı hindistancevizi
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
Alabildiği kadar un

Yapılışı : Tüm malzemeler karıştırılır . Yumurtaların akları ayrı bir kaba konur . Hamur rulo yapılır ve ince ince kesilir . Bu nedenle hamur çok yumuşak olmamalıdır . Kesilen parçaların bir yüzü önce yumurta akına sonra hind.cevizine bulanıp , 170 derecede 20 dk. pişirilir . Parçaları çok ince keserseniz bisküvi gibi olacaktır .

Afiyet  Olsun ..

Görseller : Erguvan Mevsimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı okumak beni çok mutlu ediyor . Sevgilerimle . Zeynep .
Thanks for visiting and sharing a thought with me.