Bir erguvanlar vardı , pembe mi desem deli mi desem , bu ümit olmasa içimde , buralarda bir gün beklemem. necati cumalı

5 Şubat 2011 Cumartesi

Lilyumlar soframda

Bugün beyaz ve krem renklerinin  hakim olduğu iki kişilik bir sofra hazırlamak istedim . Krem rengi masa örtümü , peçetelerimi , beyaz yemek takımlarımı seçerek hazırlıklara başladım . Soframın odak noktası  çok sevdiğim lilyumlar oldu .




Zara Home ' dan aldığım peçeteliklerimi kullandım .


Masa örtümle uyumlu peçetelerim ve peçetelikler  .

Melekleri çok sevdiğimi bilen sevgili arkadaşım
Hale, bu meleği Prag gezisi dönüşü getirdi .
Meleğimi çok seviyorum.

Danteller , inciler , mumlar , melekler gibi
sofralarda vazgeçilmezlerim arasında .




Kuş şeklindeki mumluklarımı severek kullanıyorum.

Yemek sonrası içilen keyif kahvesinin  yanında çikolata
veya likör sunmak hoşuma gidiyor.

Sevdiklerim birarada.






Görseller : Erguvan Mevsimi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı okumak beni çok mutlu ediyor . Sevgilerimle . Zeynep .
Thanks for visiting and sharing a thought with me.