Bir erguvanlar vardı , pembe mi desem deli mi desem , bu ümit olmasa içimde , buralarda bir gün beklemem. necati cumalı

24 Ağustos 2011 Çarşamba

Vittorio Matteo Corcos

V. M .Corcos , 1859 - 1933 yılları arasında yaşamış İtalyan ressamdır . Canlı renkler kullanarak  kadın portreleri ve modern hayattan kesitler konulu eserler üzerinde çalışmıştır . Floransa'da yaşamış olan Corcos  , portre ressamı olarak meşhur olmuş  , Almanya'da II. Wilhelm ve İmparatoriçe ile daha birçok ünlü ailenin portrelerini yapmıştır .

















2 yorum:

  1. Çok güzel resimler teşekkürler.. bakıslar ayrı bir güzel..

    YanıtlaSil
  2. Beğenmenize sevindim . Ressamların beğendiğim eserlerini sitemde yayınlamaya çalışıyorum.Yıllar önce yaşayıp , tablolarda ölümsüzleşmiş olmaları beni etkiliyor . Ben de sizin sitenizi beğenerek takip ediyorum .

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı okumak beni çok mutlu ediyor . Sevgilerimle . Zeynep .
Thanks for visiting and sharing a thought with me.