Bir erguvanlar vardı , pembe mi desem deli mi desem , bu ümit olmasa içimde , buralarda bir gün beklemem. necati cumalı

10 Ağustos 2011 Çarşamba

ille de turkuaz olsun...

 Turkuaz en sevdiğim renklerden birisi ve yazlık mekanlarda sıklıkla tercih edilen bir renk .  Beyaz ve mor tonlarıyla uyumunu  harika buluyorum. Pembe ve turuncu ile de çok yakışıyorlar . Turkuaz güçlü sezgileri olan , kendine güvenen , dinamik insanların rengi.  Zihinsel yorgunluğu alan ,  sakinleştiren ve ağrı gideren bir özelliği de var .
Ben turkuazın abartılmadan kullanılmasından yanayım .  Beyaz bir yatak odasında sadece şifonyer veya yatak örtüsünün rengi olarak kullanmak gibi . Aşağıda bu çok sevdiğim rengin evlerin farklı alanlarında kullanımıyla ilgili görsellere yer verdim . Beğeneceğinizi umuyorum .










































görseller : refreshinginteriors , thesweetbunny , wishflowers , brabournefarm , vintagehome , alkemie , housebeautiful ,
pinterest , houseofturquoise , vintagerosegarden , meggielynne  .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı okumak beni çok mutlu ediyor . Sevgilerimle . Zeynep .
Thanks for visiting and sharing a thought with me.