Bir erguvanlar vardı , pembe mi desem deli mi desem , bu ümit olmasa içimde , buralarda bir gün beklemem. necati cumalı

19 Aralık 2010 Pazar

keyifli sofralar

Dün evde oğlumun doğum günü partisi vardı. O arkadaşlarıyla başbaşa ayrı bir masada olmak istedi . Biz anneler için salonda ayrı bir sofra hazırladım . Paşabahçe'den aldığım mor masa örtümün üzerine , krem dantel masa örtümü serdim.
Gümüş renkte taşlı suplalarımın üzerine , Bone Chine porselen tabaklarımı yerleştirdim.




Gümüş tepsimi ve onunla uyumlu çay bardaklarımı ,
şekerliğimi kullandım




meleklerimi sofrada kullanmayı çok seviyorum



Peçete halkalarını Boyner'den almıştım
severek kullanıyorum



Muss Casa'dan aldığım bu ayaklı porseleni kurabiye
servisinde kullanıyorum


Minik melekli mumluklarım Tepe Home'dan




görseller : erguvan mevsimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı okumak beni çok mutlu ediyor . Sevgilerimle . Zeynep .
Thanks for visiting and sharing a thought with me.