Bir erguvanlar vardı , pembe mi desem deli mi desem , bu ümit olmasa içimde , buralarda bir gün beklemem. necati cumalı

6 Aralık 2010 Pazartesi

horhor

 Antikalara ve nostaljiye  meraklı biri olarak saatlerce antikacıları gezebilirim , hiç yorulmam . Kuzenimle bu konuda zevklerimiz aynı olduğundan , geçen Kasım ayı içinde , orası da eksik kalmasın deyip Horhor'a gittik. Ogün sis nedeniyle vapurlar çalışmıyordu ama insan istediği bir şey olmaya görsün , gözü hiç  bir şey görmüyor. Atladık motora  gerçekten de boğazda göz gözü görmüyordu , Eminönü'ne geçtik. Oradan Horhor'a ulaşmamız zor olmadı . Burası yedi katlı ,  içinde yanyana dükkanların bulunduğu bir çarşı . İçinde her zevke uygun obje var. Biz genellikle biblolar , gümüş aksesuarlar , porselen ayaklı abajurlar ve melekli objelere meraklı olduğumuzdan daha çok onlarla ilgilenip resimlerini çektik.


deniz kızı Sirene'ye bayıldım
Neco Antik

ne kadar şirin
Neco Antik

Aşağıdaki resimleri  Parlakay Antik'te çektim




 gümüş takımlar güzeldi

Aşağıda beğendiğimiz objelerin resimleri var



balerin kızlar görmeye değerdi



dekoratif bir saat




salon için çok şık bir şamdan




çok  beğendiğimiz abajurlardan biri
zarif ve şık


Aşağıdaki resimleri Hasan Ustaoğlu'nun dükkanında çektim






Aşağıdaki resimleri  İkizler Antik'te çektim








Görseller : erguvanmevsimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı okumak beni çok mutlu ediyor . Sevgilerimle . Zeynep .
Thanks for visiting and sharing a thought with me.