Bir erguvanlar vardı , pembe mi desem deli mi desem , bu ümit olmasa içimde , buralarda bir gün beklemem. necati cumalı

14 Ekim 2010 Perşembe

ruhumu saran renkler

                                                            

Dün gece rüyamda gördüm pembe mutlulukları
Yeşil diyarlardan gelmişler yanıma
Masmavi denizler kadar sonsuz umutlar getirdiler bana
Sarı başaklar vardı içlerinde
Sonsuzluğu anlatır gibi
Mor sümbüller koktu burnuma
Ruhumu sarar gibi
Beyaz bulutlar çıktı sonra karşıma
Ver elini havalarda uçalım der gibi                                                                                  
Nede güzeldi kırmızı karanfil                                                                                            
Güle inat gel beni sev der gibi
Ansızın bir kelebek uçtu geldi yanıma
Titrek kanatları vardı irkildim birden
Korkma dedi bütün renkler var bende
Ama yaşarım hayatı çok kısa bir süre
Bütün renkler kadar özgürüm
Bütün renkler kadar gerçeğim
Bütün renkler kadar hayalim
Aslında ben bir rüyayım                                                                                       
Gel uçalım eyyy insan
Gece kadar siyah
Gece kadar yalnız
Gece kadar gerçeklerde kal...

Alev Ersöz Yüksel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı okumak beni çok mutlu ediyor . Sevgilerimle . Zeynep .
Thanks for visiting and sharing a thought with me.