Bir erguvanlar vardı , pembe mi desem deli mi desem , bu ümit olmasa içimde , buralarda bir gün beklemem. necati cumalı

18 Mayıs 2011 Çarşamba

Tatil molası

Herkese merhaba!
Parklar , bahçeler ,  rengarenk ağaçlar , çiçekler , börtüböceklerle doldu . Yarın doğayla başbaşa olmak için iyi bir fırsat . Çimenlerin üzerine yayılmış bir örtünün üzerinde simit arası kaşar yiyip , yanında termostan doldurduğunuz keyif çayını içerken elinizde güzel bir kitap , kulağınızda kuş sesleri ve başınızı kaldırdığınızda aşağıdaki görüntüler . Bence harika bir fikir .
Gözünüzde canlandırmanız için , sizler için görüntüledim . Umarım beğenirsiniz .
İyi tatiller !















görseller: erguvan mevsimi

2 yorum:

  1. sanıyorum siz de benim gibi gördüğünüz bu güzellikleri kaçırmıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  2. elmalı kurabiye ; evet çiçeklere , ağaçlara bayılıyorum , ara sıra çektiğim fotografları blogumda paylaşmayı seviyorum , teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı okumak beni çok mutlu ediyor . Sevgilerimle . Zeynep .
Thanks for visiting and sharing a thought with me.