Bir erguvanlar vardı , pembe mi desem deli mi desem , bu ümit olmasa içimde , buralarda bir gün beklemem. necati cumalı

1 Mayıs 2011 Pazar

bahar kahvaltısı

Bugün bahar bayramı. Güne keyifli bir kahvaltıyla başlayalım istedim. Soframda pembe ve beyaz ağarlıklı renkler kullandım .


Dantel masa örtümün üzerine pembe Amerikan
servislerimi yerleştirdim , pembe-beyaz kareli peçetelerimi
kullandım.


soframda bahar çiçekleri



Bu porselen tabakları annem ben çok küçükken beğenip almış.
Ben de uzun zamandır göz koymuştum.
En sonunda  bana verdi.


Şekerlik , babaannemin hatırası olan  çay takımının parçası.


Melekli mumluğumu çok seviyorum.

Çok sevdiğim arkadaşımın Prag'dan getirdiği meleğim .

Melekli tepsim .

Çay fincanlarım babaannemin hatırası.
Benim için çok değerliler.




görseller erguvan mevsimine aittir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı okumak beni çok mutlu ediyor . Sevgilerimle . Zeynep .
Thanks for visiting and sharing a thought with me.