Bir erguvanlar vardı , pembe mi desem deli mi desem , bu ümit olmasa içimde , buralarda bir gün beklemem. necati cumalı

3 Mayıs 2011 Salı

Artist Hediyelik

Melek biblolara , objelere olan ilgimi arkadaşlarım bilir .  Son zamanlarda  meleklerimi  Kadiköy 'deki  Artist  Hediyelik ' ten alıyorum .  Çok  şirin objeler var üstelik çoğu toptancı fiyatına satılıyor.

Çok şirinler . Dayanamadım bir tane aldım.
Evde diğerlerinin yanındaki  yerini aldı.

Melekli mumluk

Bu saate bayıldım . Önlü arkalı kullanılabiliyor.

Bibloların fiyatları çok uygun.

mavi - beyaz marin temalı ürünler
bu sene her yerde karşımıza çıkıyor

melekli duvar aksesuarları

iyi uykular bebeğim
özgüvenleri nasıl da gelişmiş




Gitmek isteyenler için :
Bahariye cad. Nailbey sk. No: 34
            Kadıköy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı okumak beni çok mutlu ediyor . Sevgilerimle . Zeynep .
Thanks for visiting and sharing a thought with me.