Bir erguvanlar vardı , pembe mi desem deli mi desem , bu ümit olmasa içimde , buralarda bir gün beklemem. necati cumalı

10 Ocak 2014 Cuma

Kobalt mavi ile dekoratif fikirler

Kobalt , çivit ve saks mavisi gibi mavinin koyu tonları sonsuzluğu , verimliliği , güveni , zekayı ve yeteneği simgeler . Güzelliğin ve barışın rengidir . Baş ağrılarına iyi geldiği ve iştah kesici özelliği bilinmektedir . Ağır bir hava yaratmamak için beyaz , krem ve sarı gibi açık tonlarla kombinlenmesi daha uygundur . Umarım görseller fikir vermede yardımcı olurlar .
Mavinin simgelediği gibi sonsuz barış ve huzur dolu bir haftasonu tatili dileğiyle...



















görseller : pinterest , zara


30 yorum:

  1. Ne kadar guzel, ic acici fotograflar
    Mutlu haftasonlari sizede :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir renktir kobalt mavi, çok severim huzur verici gelir.... Dediğin çok doğru beyaz, krem ve sarıyla çok daha hoş durup ağır havası gidiyor... Bu tonları yazlık evlerde de beğenirim, özellikle beyazla ne tatlı olur:)))
    yine içimi açtı blogun:)))
    sevgiler, iyi haftasonları cnm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tonlarda elbise ve pantalonları da çok seviyorum .
      Teşekkür ederim canım , mutlu haftasonları.
      Sevgiler.

      Sil
  3. maviyi hep çok sevmişimdir,bir dönem odam bütünüyle maviydi :) şimdi de sarı... fotolardan kendimi alamadım,ne de olsa mavi dinlendiriyor ruhu

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet , mavi huzur verir ve dinlendirir .
      Teşekkür ederim , sevgiler.

      Sil
  4. mavi renk en sevdiğim renklerden bu tonuda harikaymıs icimi ferahlattı:) sevgiler zeynepcim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım , mutlu haftasonları.

      Sil
  5. sitenize tesadüfen rastladım ve baktımki tam benlik bir mekanmış,emeğinize sağlık.sevgiler
    www.esradan.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim . Mevlana ve Şems ' den dolayı Konya'yı çok seviyorum . Hoşgeldin .
      Sevgiler.

      Sil
  6. Hepsi harika zeynepcim...

    Arkadaşımda salonunu buz mavisine boyattı çok güzel oldu.
    Güzel dileklerinin gerçekleştiği bir haftasonu olsun canım :) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim senin de dileklerin gerçek olsun .
      Sevgiler.

      Sil
  7. Mavinin her tonunu sevdiğim gibi bu tona bayılırım Zeynebim. Ama inan üzerimizde bu kadar etkisi olduğunu bilmiyordum sayende öğrendim.
    İnanılmaz güzel bir renk değil mi? buradaki görselleride çok beğendim ilham verici ve işime yarayacak.
    Sevgi neşe dolu bir hafta sonu diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavi senin rengindir , bilmez miyim ? Çok severim ben de . Tüm renklerin üzerimizde değişik etkileri var . Bu nedenle şifacılıkta da renklerden yararlanılıyor . Mavi durgun bir renk olduğundan mavi renk ile boyanmış okullarda çocukların daha az yaramazlık yaptıkları görülmüş . Aynı zamanda zekayı ve yeteneğinde rengi olduğu için .
      Mesela kırmızı renk kemik erimesi ve kansızlık gibi hastalıkların tedavisinde kullanılır gibi .
      Renklerin olumlu enerjileriyle dolu bir haftasonu diliyorum Aslı'm , sevgiler.

      Sil
  8. Bayıldım ama ben niye yapamıyorum. Üstelik yerim de müsait.

    Üzgün anne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen en güzelini yaparsın canım , eminim .

      Sil
  9. Mavinin huzur dolu enerjisine bayılıyorum .
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Zeynepcim harika gorseller bulmussun bu guzel mavi tonuyla ilgili :)
    Fiyonklu yastiktan yapmak istedim hemen, kutu icindeki cay takimina bittim, dolap kulplari en sevdigim seyler oldu..<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle güzel örnekleri görünce keşke dikiş dikmeyi bilseydim diyorum . Ama öğrenmeye kararlıyım .
      Mutlu haftasonları Ayfercim , sevgiler.

      Sil
  11. Mavi benim rengim değil. Ama yine de her rengin ayrı bir güzelliği olduğunu düşünüyorum Zeynep'cim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın her renk ayrı güzel . Maviyi görsel olarak çok beğeniyorum ama lila tonlarından yine de vazgeçemiyorum canım .
      Sevgiler.

      Sil
  12. bilokuma bi bakabilir misiiiiiin.
    :)

    YanıtlaSil
  13. Ayyy bu fotolara da bayıldım. Ben zaten senin her paylaştığına bayılıyorum ki:))
    Çokkk öptüm seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ben de seni çok öpüyorum . Teşekkür ederim .

      Sil
  14. insanın içi açılıyor =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maviyi görünce deniz mevsimi gelse diyorum . Özledim .

      Sil
  15. Encok sevdigim renktir saks mavisi..paylasim cok hosmus :)) sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Gerçekten çok güzel bir renk . Beğenmene sevindim canım , sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı okumak beni çok mutlu ediyor . Sevgilerimle . Zeynep .
Thanks for visiting and sharing a thought with me.