Bir erguvanlar vardı , pembe mi desem deli mi desem , bu ümit olmasa içimde , buralarda bir gün beklemem. necati cumalı

14 Aralık 2011 Çarşamba

SEVGİLİ CİMCİME TARAFINDAN MİMLENDİM
KURALLAR ŞÖYLE :

I . Ödülü bize veren kişiye teşekkür ediyor ve linkini veriyoruz.
http://kitapeylemi.blogspot.com/ 'a ve Cimcime'ye teşekkür ediyorum .

II. Hakkımızdaki 7 gerçeği paylaşıyoruz .

İşte hakkımdaki  ( sır gibi sakladığım ) yedi gerçek :

1. Tüm çocuklar gibi harika bir oğlum var ve ben oğluna bağımlı bir anneyim . Hayatım onun etrafında dönüyor , bu ilerisi için  iyi bir durum değil biliyorum ama dedim ya bağımlıyım .

meggielynne

2. Antikalar , eski ahşap evler , eski tablolar , eski biblolar , eski kahve fincanları gibi  içinde her türlü anıyı , yaşanmışlığı , tarihi barındıran şeyler ilgimi çekiyor . Saatlerce antikacıları dolaşabilir , müzeleri , sarayları , Kapalıçarşı 'yı gezebilirim .  

erguvanmevsimi

3. Bir kitap kurduyum diyebilirim . Tarih , kişisel gelişim , aşk , macera , felsefe her konuda okumayı çok severim . Kitap , kahve ve keyif köşem bir arada vazgeçilmez üçlümdür  .

emilialua
4. Dekorasyona meraklıyım , özellikle provence , vintage , country ve klasik tarza . Dekorasyon uçsuz bucaksız bir deniz gibi benim için . Hergün yeni birşeyler keşfediyor ve hayran oluyorum .

gpsypurplehome

5. Meleklerin uğuruna inanırım ve melek obje yada melek motifli aksesuarlara dayanamam . Meleklerimi heryerde severek kullanırım .


erguvanmevsimi

6. Tatlı - tuzlu kurabiye ,  pasta ve salata çeşitlerini denemeye ve yemeye bayılırım  . Misafirlerimi keyifli sofralarda ağarlamak benim için zevktir .  

erguvanmevsimi

7.Yengeç burcuyum ve tüm özelliklerini taşırım . Deniz , güneş ve kum hergün hayatımda olsalar , hep yaz olsa diye hayal kurarım .

shellsonthebeach

III .Sevdiğiniz 10 blogcuya ödül verin ve verdiğinizi haber verin .
 Ben blog ismi vermek yerine isteyenler yazsın diyorum  .

2 yorum:

Yorumlarınızı okumak beni çok mutlu ediyor . Sevgilerimle . Zeynep .
Thanks for visiting and sharing a thought with me.