Bir erguvanlar vardı , pembe mi desem deli mi desem , bu ümit olmasa içimde , buralarda bir gün beklemem. necati cumalı

28 Nisan 2011 Perşembe

son zamanlarda okuduğum kitaplar



Bu üç kitap Kahire Üçlemesi diye adlandırılıyor.
Uzun zamandır okumayı planlıyordum ama
kitapları zor buldum. Tavsiye ederim.


İskender Pala 'yı severek okuyorum.
Katre-i Matem'de çok güzeldi.
Lale devrini merak edenlere.


Kişisel gelişim kitabı

Meraklısına tavsiye ederim.


Güzel kurgulanmış bir hikayenin içinde
İstanbul'un tarihi güzelliklerini
keşfe hazır mısınız?

Mevlana 'dan  seçmeler yeni başlamak
isteyenler için uygun



İkiside Robin Sharma klasiklerinden
zaman geçtikten sonra bile tekrar
okunabilen kitaplardan

Yaşam koçluğu nedir ve nasıl kendimizin
yaşam koçu oluruz?

Şems ve Mevlana sevenlere
kesinlikle okumalarını tavsiye ederim.

Kişisel gelişimle ilgili oldukça etkileyici
bir kitap. Severek okudum.

Osho 'nun severek okuduğum kişisel
gelişim kitaplarından




Osho ' dan sonra Ayşe Kulin ve Canan Tan ' la
devam ettim. Canan Tan' ı ilk defa okudum.
Her iki romanı da sürükleyici ve güzel konulara
parmak basmış.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı okumak beni çok mutlu ediyor . Sevgilerimle . Zeynep .
Thanks for visiting and sharing a thought with me.